fredag, januari 09, 2009

Fredagskväll

(Foto av Fru Pusselbit)
Nu är jag riktigt mätt och belåten. Vi har nyss ätit hemmagjord ugnspyttipanna med stekta ägg och lingonsylt till.

Maken kom hem och tog in tabletter mot huvudvärk och dottern kom hem genomfrusen och ligger i soffan med filt och en varm vattenflaska på sin mage. Hoppas nu att de inte går och blir sjuka... Son Pusselbit verkar må rätt så bra och det är tacksamt.

Här kommer det att bli en stilla, lugn och skön fredagskväll. Hoppas att ni alla får en underbar fredagskväll ni också! =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med tentan på Torsdag! Skall hålla tummarna. Pannkaka ed sylt oj vad det låter gott. Själv har jag blivit hysterisk kolhydratjägare sedan jag upptäckte att jag är på gränsen till diabetes typ 2. Hade 6,7 i blodsocker och övre gränsen är 5,3. Alltså slutsnaskat med godis för mig nu.

Anonym sa...

Go morron! Här var det lugnt och skönt, vi såg filmen på 6:an, The Time Machine, tror jag den hette. Spännande det där, tänk om man kunde resa in i framtiden :)

Ja, jag förstår inte riktigt heller hur ungarna kan allt UTAN att ha läst nån "vetenskap", haha!

Anonym sa...

Ja jag håller med tummarna för att de inte blir sjuka :)

Anonym sa...

Hoppas dom klarade sig och inte blev sjuka =)