torsdag, januari 29, 2009

Fortfarande problem

Min man borjar fa ordning pa en annan dator, men det ar inte helt bra annu. Jag lyckas fortfarande ta mig ut lite grand pa natet med hjalp av en cdskiva med linux pa, men tangentbordet har andrats till ett amerikanskt... hoppas att ni kan lasa i alla fall.

Idag ar det mulet och ca 3 minusgrader. Jag ska traffa nagra vanner ikvall och det ser jag fram emot, for det var sa langesedan.

Hoppas att ni alla far en underbart harlig torsdag... det ska jag forsoka ha!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jadå det gick att läsa fin fint. Hoppas det rättar till sej snart :)

Lallis - liv och leverne sa...

Jaaa. en fin torsdag till dig också och ha så kul ikväll.
Kram Lallis

oumberligating sa...

Det blev ju "nästan" lite kul det här med det amerikanska tangetbordet, sitter just nu och försöker få lite ordning på min blogg, är kontaktperson några timmar i veckan och nu har en "kille" lånat datorn och skrivit lite, först tänkte jag ta bort det men gör inte det, blev djäkligt bra måste jag säga, men jag har lovat honom att hjälpa till med att starta upp en egen blogg. Både Situation Stockholm och Stadsmissionen lånar ut datorer i sina lokaler i Stockholm och när jag är med honom kan han skriva på min lap, ha en fin kväll mvh från Peter!

Anonym sa...

ja. läsa kan vi, jag hoppas att det löser sig för er dator

Anonym sa...

Javisst kan jag läsa. Jag såg först inte att prickarna var borta...
Håller tummarna för att det löser sig med er dator snart.

Gealach sa...

Strulande datorer är ett elände, jag har en som inte är helt frisk, väntar bara på att den ska lägga ned verksamheten...

Anonym sa...

åh, hoppas de ordnar sej med datorstrulet. =)ha de fint, kram :)

Anonym sa...

God morgon i stugan! Det gick bra att läsa :) Ha en bra dag :)

Anonym sa...

hoppas du får ordning på "sjuka" datorn. ha en mysig helg. kram!