tisdag, januari 13, 2009

Uttråkad

(Foto av Fru Pusselbit)
Här är det fortfarande blåsigt ute och det är ungefär 5,5 grader varmt och mulet och regnigt och...

En tvätt är på, diskmaskinen är körd och en mugg glöggte är urdrucken...

Ännu en dag med tentaläsning och coca-colapimplande...

Och jag är helt fascinerad över denna flicka som lyckades med konststycket att skicka 14 528 sms på 30 dagar = 484 sms per dag! Vilken tur att fadern hade ordnat ett mobilabonnemang till henne som medgav fria sms, annars hade kalaset gått på ca 23 000 kronor...

Jag själv skickar inte många sms per månad och hälften av de jag skickar är betalning för bussbiljett...

Jag önskar er alla en underbar tisdag och hoppas att ni inte är lika uttråkade som jag! ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan man kalla för att tycka om att skicka sms hehe!!
Vissa dagar så är det bara för tråkigt fast det gäller ändå att försöka ha huvudet övanför vattenytan.
Ha det gott, kram lena.

Anonym sa...

Oj, det var en del sms. Nog för att jag skicka många men det hon skickar på en dag kanske jag skickar i månaden.
Kram

Anonym sa...

jodå...heeeelt uttråkad...har börjat plugga igen efter förkylningen...som fortfarande sitter i lite...men den är på väg bort iaf...
sms skickas ganska friskt när det är ngn annan som börjar då är det svårt att få slut på 'samtalen'...
1 dag mindre att ojja sig över!
kram

Anonym sa...

jo, jag vet...jag har en kompis som har en flicka på lite mer än 2 ½ år och hon är helt sjövild när det vill sig till!
Och syrrans pojkar är inte lite sjövilda heller...så vem vet...med våra gener kan det bli hursomhelst! :P

Anonym sa...

hahaa, ja de var ett par mess! =P själv har ja lyckats messa en del, men inte sååå mycket inte.. haha!

Anonym sa...

Hur kan man skicka så många sms?! :O

Sv. Jag håller med dig, men det är svårt att börja älska sig själv! Dock klart värt att försöka!

Anonym sa...

Tror inte ens jag skulle få ihop så många sms under mitt liv. Härliga dagens ord du har. =)

Lallis - liv och leverne sa...

Men oj så många sms! Undrar om hon hann annat liksom? *s*
Ja.. vissa dagar är bara trista på ngt sätt.
Hoppas att det blev bättre sedan.
Kram Lallis