söndag, januari 25, 2009

God natt

(Foto av Fru Pusselbit)
Här blev det indisk currykyckling med en touch av chili, till det jasmineris och tomater + gurka. Mums! =)
Lägger ut receptet i min receptblogg i morgon... om jag får tid. ;)

Ikväll tittade vi på Tarzan och sedan på en film med Sylvester Stallone... det var mest jag och sonen som såg på det, dottern satt och chattade på sin dator och herr Pusselbit försöker fortfarande få ordning på våra datorer och datordelar...

Har pratat lite med min kära svägerska och min kära syster Spindelmamman idag. Min svägerska mår bättre och migränen är borta. Min syster blev bortbjuden på middag med hela familjen.

Snart ska jag hänga upp en tvätt på tork och sedan uppsöka kudden. Jag önskar er alla en god natt! =)

12 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men du..receptblogg..jag är ju receptnörd! Måste spana;)
Lät urgott.
Sov så gott vännen.
KRAM

Anonym sa...

Go morron! Vi såg en disneyfilm igår, Wall-e, om en plåtfigur som blev kär i en Eva! Den var sååå bra och vi skrattade hemskt :) Har du inte sett den så kan jag rekommendera den, fast det är en barnfilm, haha!

Anonym sa...

Det lät gott, jag tittade på Tarzan också

Anonym sa...

God morgon! Det är härligt att läsa om maten ni äter. Idag rinner snålvattnet! Låter väldigt gott. Ha nu en fin söndag! Kram

Anonym sa...

Den maten lät god :-)
Hoppas du får en skön söndag !

Anonym sa...

Det lät gott det :-)
Blev det några sommardrömmar?

Anonym sa...

Oh, gott det lät! Ni är en riktig chili-familj ju! =P

Vilket underbart foto! =)

Anonym sa...

Gomorron!!! Skönt att migränen försvunnit!

Anonym sa...

Hejsan hoppsan! :) idag har vi lite snöflis och nästan vindstilla... skönt skönt.. ha en bra dag :)

Batteris/Beatrice sa...

Jag vill också ha curry! Ska nog tvinga den där bangladeshiern att göra det åt mig ikväll! :P

Nippertippan sa...

Goddag!!! Mulet och grått här. Trist väder.
Currykyckling, vad gott!!!
Ha en skön söndag!!!!!!
Kramizar:)

Anonym sa...

Currykyckling är så otroligt gott!