fredag, januari 16, 2009

Trött...

(Foto av fru Pusselbit)
Nu har jag varit och hälsat på min man och troligtvis får han komma hem i morgon. Idag mådde han mycket bättre, men hade lite feber. De höll kvar honom idag på grund av dåliga värden i morse, speciellt kalkvärden... det verkar som om bisköldkörtlarna som ordnar med bla. kalk var lite sura över att sköldkörtlarna var borttagna...

Han berättade att varje gång han svalde under natten vaknade han av smärtan. Vilken tur att det finns värktabletter!

Jag själv ska nu ta reda på lite tvätt, ordna med mat och sedan bara ta det lugnt. Jag är oerhört trött! Ha en fortsatt trevlig kväll! =)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att han mår lite bättre idag, är nog inte så konstigt att han haft ont inatt..

Anonym sa...

Skönt att du nog får hem han imorgon. Jag är jättetrött just nu. Kram från Sita

Anonym sa...

Vad skönt att få hem honom i morgon igen!

oumberligating sa...

Jag lider med din man, just att svälja och ha smärta av det är inte kul, låg inne på sjukhus för något år sedan hade fått någon skum blödning på den lilla tappen i svaljet så när jag låg ner så täppte den till svalget, mycket smärtsamt och irriterande. Skitsak i det stora hela för min del vill jag säga, hoppas din mans värden blir bättre så att han kan komma hem, skriver idag frpn www.oumberligating.blogspot.com det blir nog lite konstigt om någon ny bloggare klickar på mig så det är väl bäst att skriva om sin lite allvarligare blogg om fysisk smärta också www.jernsaxen.blogspot.com
Säger det igen ha det så bra som det bara går och hälsa och ta hand om dig och de dina!

Batteris/Beatrice sa...

Hoppas han får komma hem imorgon!

Nippertippan sa...

Trötthet är det man får på köpet när det blir så där fullt upp. Jag var dödstrött efter sjukhusvistelsen sist.
Ha en skön fredagskväll!!!
Kramizar:)

Anonym sa...

Vad skönt att det gick bra med operationen. Halsontet kommer från andingstuben som han haft i halsen under hela tiden han varit nersövd. Har själv haft det två gånger, inte kul. Försök nu att vila lite i helgen, trots alla eventuella besökare.

Anonym sa...

då får du ta hand om honom när han kommer hem

Anonym sa...

Vad skönt att han är på väg hem till Dej... önkar Er enriktigt skön helg .. Varm kram från mej o kissarna ... /Elle

Anonym sa...

Har din man fått komma hem idag =)

Lallis - liv och leverne sa...

Vad skönt att han får komma hem och ta hand om dig!
kram Lallis

Anonym sa...

Vad jobbigt med maken på sjukhus. Både för dig och honom. Vad innebär det att inte ha sköldkörtlarna kvar?
Kan de inte ge honom mer smärtstillande? Att ha så ont är inget bra.
Ha en bra kväll och trist att han inte får komma hem ännu :(

Anonym sa...

Hoppas att det går bra för din man :)