lördag, januari 24, 2009

God natt och god morgon!

(Foto av Fru Pusselbit)
Migränen var visst inte riktigt över och det kan ju bero på att ett snöoväder är på väg hit där vi bor! Fast dagen har varit ganska bra ändå och vi åt pizza i kväll. Sonen undrade om vi skulle börja äta pizza varje helg nu, för det gillade han inte riktigt. Tydligen var min goda chilisoppa mera i hans smak och med tanke på att den också är så mycket billigare, är det väldigt bra! ;)

Jag önskar er alla en god natt och sedan en god morgon. Nu ska jag uppsöka kudden! =)

9 kommentarer:

Anonym sa...

då ska du vara stolt när han föredrar din mat

Anonym sa...

God morgon !

Välkommen att titta in i mina nya blogg :-)

http://www.forsnetblogg.se/Maria/

Ha en underbar lördag !
Kram Maria

Anonym sa...

God morgon i stugan! hihi det är ju bra då dom väljer ett billigare alternativ :) Här har det slutat snöa men är lite smågrått så den kommer väll kanske mer under dagen. Ha en bra dag och hoppas skallen har sluta dunka :)

Anonym sa...

God morgon där! Ja, det är inget vidare väder ute och jag kan förstå migränen kan sitta i pga. det Men du får krya på dig.
Jag har även skapat lite oväder bland några bloggare sedan igår kväll och idag. Jag skriver mer om det sedan, via mail i så fall.
Hade gott:-)
Artlover

Anonym sa...

Vad härligt med barn som äter soppa :-)
Mina två yngsta äter det ibland men de övriga tvärvägrar :P

Anonym sa...

Du har en son med smak!
Hoppas att migränen blåser bort på riktigt nu och att ni får en skön lördag.

Anonym sa...

Här blev det också pizza i går kväll, hemgjord sådan. Köttfärssoppa blir et ganka ofta här, kanske skulle hetta till den med lite chili nån dag.

Ha en skön lördag och hoppas migränen väljer att hålla sig borta!

Anonym sa...

hejhopp...
igen bebis ännu..

Jag och karln har ätit pizza i 4dagar...vi hade vänner över i onsdagskväll och gjorde pizza själva (3plåtar)...och våran plåt med pizza blev ganska många måltider upptäckte vi! :) Men det är mkt godare med hemgjord pizza och gör man lite extra botten så får man panpizza (vilket vi fick)!

Det där med spindlar är inte trevligt...usch för dem i badrummet!!!

Ha det gott i snöovädret!
kram

Anonym sa...

Här är det snöstorm just nu så det är nog troligt att det når er med.
Pizza älskar jag verkligen!!
Envis den där migrän skiten!!
Ha det gott, kram lena.