tisdag, januari 20, 2009

Awards! =)

Jag har fått två awards!
En är från Vicke:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap.Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.
Kopiera text och bild i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggare.

Och så har jag fått en award från Nippertippan och Tussegumman:


Denna award ges till speciellt kreativa bloggar och jag delar ut awards till:

16 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dina utmärkelser!!
Alltid kul att bli uppskattad:)
Må så gott kramen!!

Anonym sa...

Visst är bilderna häftiga,jag fick titta en stund innan jag fattade att det var händer!!

Anonym sa...

Så bra att du gjort länkar så alla kan kolla....

Anonym sa...

Tack snälla, snälla pussel-

Anonym sa...

AH! TACK! Så roligt! Men det går inte att se bilden som hör till, eller är det min dator som spelar mig ett spratt? Inte ovanligt.. hrmfff..
Men TACK TACK! :)

Anonym sa...

Hej!
Jag tackar och bugar högaktnings fullt till denna utmärkelse:-)
Jo, vad hämtar jag den från din sida. Är det bara kopiera den?
Tack än en gång och kram:-)

Anonym sa...

Grattis :-)
Det är du värd! Särskilt med tanke på dina fina bilder!

Anonym sa...

Så där ja. Jag har publicerat inlägget med direktlänk till dig nu. Senare ska jag lägga bilden i menyn
tack än en gång och kram:-)

Anonym sa...

Nämen oj... så himla trevligt. Man tackar och bugar och bockar

Anonym sa...

Du är så välförtjänt dessa utmärkelse - Grattis! Och TACK så jättemycket att du vill ge den "kreativa" vidare till bla mej!!! GLAD!!! :-)

Anonym sa...

Tack! Jag blir jätteglad för min första award!

Kram!

Anonym sa...

grattis, dom är du verkligen värd! och tack rara för den fina utmärkelsen! kram!

Anonym sa...

Grattis! ^^

Anonym sa...

NU har jag fått in den i min sidokolumn, vad glad jag är :)

Anonym sa...

Åh, man tackar, man tackar!

Kramar
Fröken Sparsmart

PS. Skall skicka priset vidare under de närmaste dagarna

Anonym sa...

Aww, tack så mycket!!! *Bugar och tar av hatten* ;) Blir alltid glad av såna här små priser.