fredag, januari 23, 2009

Borta, mr. Migrän är borta... =)

(Nattfoto av Fru Pusselbit)
Jag har tagit det mycket, mycket lugnt idag och det har lönat sig. Migränen verkar vara försvunnen och jag är så glad över det! =)

Hoppas att min svägerskas migrän är borta, för när jag ringde henne runt lunch låg hon i en hejdundrande migrän. Tänker på dig, min underbara svägerska, vad skulle jag göra utan dig? ;)

Vädret var grått och trist utanför fönstret idag och ca 1 minusgrad. Maken fortsatte med alla datorerna här. Han försöker få dem att fungera ännu bättre än vad de gjorde innan... och det ligger datordelar överallt. Fast det är lite mindre utspritt just nu.

I morgon kommer en ny dag med härliga möjligheter. Sov så gott! =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sov gott du också :-)

Anonym sa...

Visst är det skönt? Försök att ha migränen borta nu.
Vi ses!
Må så gott:-)

Anonym sa...

God morgon. Vilken tur att Mr. Migrän lämnat dej för denna gång. Kram från Sita