fredag, januari 23, 2009

Fredag, jippie!! =)

(Foto av fru Pusselbit)
Dottern är i skolan och snart är sonen på väg. Ute är det mulet och 1 minusgrad. Herr Pusselbit ligger och sover. Vi misstänker att han efter operationen inte blir så trött lika lätt. Han var uppe ett dygn igen, innan han gick och lade sig. När allt blir som vanligt och tabletterna börjar fungera som de ska, kommer han nog att ha kommit in i den rätta dygnsrytmen igen! ;)

Idag måste jag ringa dotterns läkare. Om hon börjar få huvudvärk och yrsel... ja, man blir ju lite orolig... Sedan ska jag se om jag inte kan få till brödbaket idag istället, man får passa på när man inte har migrän!

Jag hoppas att ni alla får en underbart härlig fredag! =)

9 kommentarer:

oumberligating sa...

Tittar in som vanligt och ser om alla "Pusselbitarna är på plats" ser att det är lite stökigt bland bitarna och att du är lite orolig, hoppas det ordnar upp sig, men du verkar vara som jag så det fixar sig, fin bild, slår mig plötsligt att jag måste slå upp hur ordet gärdesgård stavas, ha en trevlig helg önskar Peter!

Anonym sa...

Go morron! Vad härligt att du inte har ont i huvudet! Och hembakt bröd, vad gott! Jag duger inte till sånt, jo, scones kan jag minsann göra :)
Hoppas verkligen att din man får till dygnsrytmen snart, så där kan han ju inte ha det! Stackarn..

Anonym sa...

God morgon i stugan! skönt å få må bra, men ta inte ut dig nu :) Ha en bra dag :)

Anonym sa...

ojdå...inte kul å vara vaken 1 dygn i sträck...har försökt och klarat det...

Nu börjar det närma sig...hade lite värkar i morse...men borta nu!

kram

Anonym sa...

Oj, uppe ett helt dygn i sträck... Det låter inte helt hälsosamt... men kanske effektivit om man får mycket gjort.
Lycka till med brödet.

Anonym sa...

jag önskar dig detsamma, hoppas att dottern inte håller på att bli dålig

Batteris/Beatrice sa...

Jag är ledig idag! Så verkligen yippie! :D Alla är glada!

Lallis - liv och leverne sa...

Hoppas att din dag idag har varit fin.
Min var hälften jobb-dag och hälften bara vara. Då beställde dottern och jag bord på restaurang och njöt av god mat.
Härligt:)
Kram Lallis

Anonym sa...

Hoppas att ni kan krya på er allesammans. Ibland känns det bara som att det hela tiden "är något" hos er och att det inte riktigt vill lugna ner sig. Önskar er alla en trevlig helg!! Kramar.