onsdag, juni 11, 2008

Vet man egentligen?

Japp, då sitter man här med migrän igen. Jag brukar bli rätt så godissugen när jag får det, trots illamåendet, så framför mig finns nu en nyöppnad påse med torkad blandfrukt. Räknar med att snart kunna gå och lägga mig, då jag tog in tabletterna för någon timma sedan.

Sonen har kommit igenom biologin och sover förhoppningsvis och dottern sitter och chattar för fullt med sina vänner utomlands. Tur att vi har alla datorer i samma rum och att jag någorlunda vet vad tonåringarna sysslar med. Annars kunde det ha varit så här:

"Datorer räddade mig från att bli en ungdomsbrottsling. I stället för att hålla på med att supa och slåss brukade jag försöka hacka mig in i Pentagon och börja ett tredje världskrig med min Commodore 64." Angus Walker

Fast, vad vet man egentligen om vad de gör när man ligger och sover sött i sin egen säng... dottern uppe sent på natten och sonen tidigt på morgonen?

Inga kommentarer: