fredag, juni 06, 2008

Mysteriet är löst!

Nu har jag löst mysteriet med det konstiga sms:et som lästes upp i den vanliga telefonen i förmiddags. Min man fick två likadana till sin mobil. Han verkar ha en mycket skämtsam jobbarkompis... (förlåt att jag misstänkte dig, kära svägerska...)

Nu har jag snart kommit igenom hela klädkammaren. Det kanske är konstigt att göra något sådant en sådan här dag, men det måste göras. Det är kläder över hela lägenheten och vi vill få in allt i klädkammaren så fort som möjligt igen. Det är otroligt vad man hittar, som man glömt bort att man har eller som man tappat bort... tex. vår vanliga kamera, en Canon EOS 600. Vad vi har letat efter den! I en låda (har hela tiden trott att det varit tyger i den) hittades böcker, dataspel, pennor, en femarmad ljusstake... Att jag inte gått igenom allt detta tidigare!

Jag har bett min man ordna med middagen. Det ska bli spännande att se vad det blir för något. Jag ska fortsätta med klädkammaren ...

Inga kommentarer: