söndag, juni 22, 2008

Lite paus

Tar en liten paus i städandet. I dag är det barnen som står för maten och disken och köksbestyren. Jag och min man tar resten... Vi har också kört antivirusprogram på alla tre datorerna. En dator håller fortfarande på att gås igenom. Surrburk hade faktiskt 4 stycken trojaner och det var lite illavarslande...

Just nu håller sonen på med disken och dottern är och köper det som behövs till maten. Hon har bestämt att det ska bli pizza och hon är ju väldigt bra på att göra dem också.

Ute är det rätt så mulet just nu, men det regnar i alla fall inte!

Nej, nu måste jag fortsätta med städningen. Upptäcker familjen mig framför datorn slutar de också att städa och det är inte bra, nu när jag äntligen fått igång dem!!

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: