onsdag, juni 04, 2008

Migrän

Naturligtvis. Det var därför jag var så okoncentrerad, frusen, trött osv. idag. Det brukar oftast vara så innan en migränattack, men jag hoppas alltid på att det ska vara sömnbrist, vanlig huvudvärk eller något annat... Jag tog in tabletter för någon timma sedan och nu sitter jag här. Det är så mycket koffein i dem, att jag kanske somnar först om en timma...

Min man är inte en vän av solskyddskräm. Därför är han nu efter flera dagar i solen helt illröd. I ansiktet, i nacken och på armarna. Överallt annars är han helvit Fast, det var så förra året också och helt plötsligt en dag var han knallbrun istället för röd... det verkar bli så i år också.

Han upptäckte också en massa trojaner på en av våra datorer när han kom hem, så nu håller ett program på att ta hand om det. Antagligen kommer det att ta hela natten...

I morgon ska jag vara på niornas skolavslutning kl. 09.00 och se på när min dotter får sitt betyg. Har ställt mobilen på 07.00 och hoppas att jag får sova bra i natt. Sonen ska vara med och efteråt ska vi göra det som vi alltid gör vid skolavslutningar; gå ut och äta och med det fira att det äntligen är skollov


(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: