onsdag, juni 11, 2008

Gråmulet och migrän

Är uppe och snurrar lite grand. Migränen är värre än någonsin och ska snart lägga mig igen. Ute är det vattenpölar av regn och det är rejält gråmulet.

Sonen har varit på skolan och letat efter läraren som skulle hålla i provet i dag. Han hittade ingen och jag undrar om de kan ha missförstått varandra på något sätt. Min son är sådan att hittar han ingen, åker han hem igen. Det är svårt för honom att inse att man kan kanske kan fråga någon på skolkansliet osv.... Ja, ja... jag orkar inte ta tag i det här just nu. Vi får se hur det går.

Dottern sover fortfarande. Det blev sent i natt och jag får väl väcka henne snart. Min man vaknade inte förrän jag väckte honom i morse. Mobilväckarklockan var tydligen redan på snooze...

Tänker göra en liten lista till barnen innan jag lägger mig. Då kan något bli gjort i dag. Vi får se hur jag känner mig om några timmar...


(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: