fredag, juni 27, 2008

Fotboll och backup

Jag är riktigt imponerad av min son. Vi tittar inte så mycket på fotboll, inte alls egentligen. Fast nu under fotbolls - EM har jag i alla fall försökt hålla mig á jour med vilket land som vinner och går vidare. Inför varje match har jag frågat sonen om vilket lag som kommer att vinna och han har haft rätt alla gånger hittills...

Nyss frågade jag honom om vilket land som skulle vinna nästa match. Han bara tittade på mig. Jag bad honom tänka på det över natten och ge mig svaret i morgon. Vi får väl se hur det blir. Han kanske tycker att svaret är självklart och inte behöver säga det högt... Personligen tror jag att Spanien vinner, i alla fall hoppas jag det. Visserligen läser jag tyska, men mitt hjärta klappar extra mycket för spanjorer (Tyvärr, min man är inte från Spanien...)

Med den nya FRA-lagen, vem vill göra backup och spara filerna på internet? (Spara dina filer – gör backup på internet (metro.se) )


(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: