lördag, juni 28, 2008

Lördag och tråkväder

Usch, vi har riktigt tråkväder här och jag hoppas att det blir bättre till i morgon! Det är grått och mulet och regnet hänger i luften, fast det är ca 20 grader varmt. Undrar om det är fel på termometern?

Min man ska snart i väg och klippa sig, han vill inte vara alltför långhårig i morgon på kusinträffen...

Han kopplade i förmiddags in den nya 21 tumsskärmen till Surrburk och det var intressant att sitta med två skärmar. Då upptäckte vi också vad dottern har gjort med Surrburks tangentbord. Alla tangenter är omflyttade, så nu gäller det att verkligen veta var alla de rätta tangenterna finns ur minnet

Jag ser att jag skrivit lite otydligt i förra inlägget. Vi köpte nya datorskärmar pga att bilden på den vi redan hade, var suddig och flimrade. Den gamla ska vi slänga och de nya är underbart bra! Min son, som just nu spelar Word of Warcraft, är väldigt nöjd med den nya 19 tumsskärmen han sitter vid. Det är en Sony och bilden blir extra bra på den

Dottern ska snart börja göra köttfärspiroger och jag ska ta hand om lite tvätt, disk, städning... och kanske lite bakning. När maken kommer hem från klippningen, ska han och sonen städa ur bilen och tvätta den. Ha en trevlig lördag!!

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: