onsdag, juni 25, 2008

Vackert väder!!

Det är underbart, vackert väder ute och jag bara längtar ut. Ska försöka komma ut snart. Tvätten är i stort sett färdig, all disk är omhändertagen, har gått igenom all post (både den genom brevlådan och e-mailen). Nu är det bara middagsmaten, räkningarna och storhandlingen kvar. Universitetsbiblioteket får jag ta i morgon...

Jag tillbringade en kort stund på balkongen i förmiddags. På eftermiddagen har vi ingen sol på den sidan. Det var så varmt och skönt och blommorna och citronmelissen frodas i rabatterna! Ogräset också...

Här ser ni den omtalade citronmelissen. Den växer som ogräs och är mycket tålig!

Tycker att det har varit lite trögt på metrobloggen idag, det har tagit tid att kunna kommentera hos andra och ibland har jag inte ens kunnat titta in hos andra bloggare. Jag får väl ta det lite pö om pö...

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: