lördag, juni 21, 2008

En mycket lugn dag

I dag har vi tagit det mycket, mycket lugnt. Min man lagade till spaghetti med köttfärssås till middag. Han hade i paprika och rostade jordnötter i köttfärsen och det var så gott!

Vi har också varit ute och gått och jag passade på att ta några bilder med min mobilkamera. Har fått några goda råd från Lillian om hur jag ska göra. När jag kommer åt en bättre dator än Surrburk, ska jag ordna med dem. Surrburk har varit väldigt jobbig i dag. Det tillsammans med långsam metroblogg gör att man bara vill ge upp ibland.

Vädret ute var underbart soligt och vackert, men ack så blåsigt. Det gjorde att det var extra svårt att ta bilder på blommor på nära håll...

Nu ska jag dricka äppel-och kanelte och läsa lite i en bok Är det någon mer som vill ha lite te?

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: