söndag, juni 29, 2008

Söndag morgon

Det blev lite sent i natt, men jag har i alla fall kommit upp! Har varit i duschen och väckt upp alla i familjen. Sitter nu framför datorn och äter frukost och dricker äppel-och kanelte. Ska snart börja på salladen vi ska ha med oss och pirogerna ligger i kylen och väntar. Vi åker om ca en timma.

Vädret ser inte så bra ut, vi får väl ta med oss paraply och hoppas på det bästa och att det blir som det stod om vädret i expressen, omväxlande sol och molnigt och inget regn. Synd att det inte ska bli någon värme att tala om...

Det var lite konstigt i morse ett tag. Jag tog på mig glasögonen och undrade vad som hade hänt, för allt var så fruktansvärt suddigt. Efter ett tag kom jag på att de inte var mina, utan min mans... då är man nog inte riktigt vaken ännu

Ska nu fortsätta med allt och jag önskar er alla en underbar söndag!

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: