tisdag, juni 17, 2008

Inget regn och åska

Idag, när det inte regnade och åskade, arbetade min man inomhus. Fast igår när det öste ned och åskade som värst, var han utomhus och arbetade. Har lite svårt att förstå det där...

Ska snart se en film som börjar på ettan. Jag har sett den en gång för mycket länge sedan, så nu vill jag se den igen. Naturligtvis har jag inte fått så mycket gjort idag som jag tänkt, men utan planering står man sig alldeles slätt.

I kväll gjorde jag en ugnsomelett med svampstuvning till. Det var ett tag sedan vi åt det, så det var helt okej. Vet inte om familjen var så sugen, men allt blev i alla fall uppätet. Har börjat med att ha mycket vatten till allt, men ha i gurka, lime eller citron i vattnet. Om någon dag ska jag pröva grapefrukt. Det är fräschare än saft och dessutom också billigt. Tänkte ha så här hela sommaren ut.

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: