lördag, april 26, 2008

World of Warcraftspel ger framtidens ledare?

Nu är jag inne på min andra mugg kardemummate, har försökt få upp min dotter för andra gången idag, min son gick upp redan vid nio och sitter och spelar World of Warcraft. Min man är på väg ut till våran bil. Har också hunnit sova lite extra länge idag

När jag gick igenom alla intressanta nättidningar, fastnade jag för den här artikeln på IDG;

Så fostras framtidens ledare i World of Warcraft

Kan min son höra dit, till framtidens ledare? Hoppas kan man ju alltid...

Jag måste erkänna en sak. Jag läser inte alla dessa nättidningar enbart för att se vad som händer ute i stora världen. Det är också trevligt och roligt att läsa alla serier i de olika tidningarna. Man behöver faktiskt få skratta lite ibland.

Nu måste jag dra mig från datorn och tvätta, diska, städa, skriva inköpslista, handla, läsa tyska, ungefär i den ordningen...

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: