lördag, april 12, 2008

Lördag morgon

Kom upp och insåg att hela familjen var uppe före mig. Det var längesedan det hände. Hade fått ett mms från en kusin som skickade en bild på det nya tillskottet i släkten. (En söt liten pojke!) Jag hann visa honom för min man innan han tog bussen ut till sin chef. Där ute ska han ligga under vår bil igen. Det börjar se bra ut på den fronten och han ser fram emot att få besiktiga den inom en nära framtid. Vi har varit utan en fungerande bil i snart ett halvår, så vi ser alla fram emot när vi kan börja använda den igen! Speciellt vid matinköpen

Han har en väldigt bra chef, som också är mycket hjälpsam. Vår familj är mycket glada för att min man fick arbete i hans firma och det är också ett av de få jobb som min man haft som han verkligen trivs på.

Nu måste jag dra igång några saker, typ tvätt, disk, städ och allt detta studerande, det tar aldrig slut, det kommer igen, igen, igen....

(hämtat från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: