torsdag, april 17, 2008

Bara lite kvar...

Det tog nio timmar att läsa ut boken, med en timmas matpaus.

Min dotter var en riktig ängel idag och tog självmant hand om middagsmaten. Det är så roligt att hon verkar tycka om att laga mat. Min man kom hem vid 20.45. Då hade han också legat under bilen efter jobbet. Nu är det i stort sett bara besiktningen kvar, men första tiden att få är i maj. Dropin har de tagit bort.

Imorgon ska min son och hans klasskompisar ha lite av ett knytkalas på en av lektionerna. Han har varit lite orolig för vad han ska ta med sig. Min man och han gick iväg och lyckades köpa lite dammsugare. Sonen hade så svårt att bestämma sig, att de hann stänga innan han hittade det han ville ha. Han var fortfarande lite tveksam om han valt rätt när han kom hem, men vi försökte få honom att inse att det kommer att bli alldeles utmärkt!

Nu ska jag bara läsa 30 sidor om klassicismen också innan jag kan gå och lägga mig. Börjar känna mig riktigt trött, gäsp.

En framgångsrik ledare är den som kan delegera bort allt ansvar, vända all kritik mot andra och själv ta hela äran. (Ronald Reagan)

(hämtat från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: