söndag, april 20, 2008

En solig söndag

Vaknade med migrän idag igen, men som tur är hjälper tabletterna mot den rätt så bra. Har mycket att göra idag. Städa, tvätta, diska och massor av tyska att göra. Dessutom skulle det vara trevligt att också hinna med lite av "blomstergörat". Man mår så bra då, det är en sorts avkoppling och det ger lön för mödan. Tänk att senare få se resultatet och känna dofterna!

Har insett att jag rör alldeles för lite på mig. Behöver åtminstone gå på en promenad per dag. Man mår mycket bättre om man får röra på sig. Dessutom nallar jag lite av min dotters B-vitamintabletter. Har haft B-vitaminbrist förut och blev sjukskriven pga det och vill inte hamna där igen. Har känt mig väldigt trött och hängig det sista halvåret och sovit ovanligt mycket och det är inte bra. Det är ju så mycket man måste göra och vill hinna med. Man vill ju inte sova bort livet. Skönt att solen och värmen är på gång, man blir piggare och mår lite bättre då

(hämtat från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: