torsdag, april 24, 2008

Orka...

Då har jag äntligen läst ut boken och skrivit min recension. Recensionen skrevs precis ut från skrivaren. Nu hoppas jag att tyskan är bra också. Det blir så jobbigt med alla fel annars. Jag skulle ha skrivit en till recension på en annan bok till imorgon, men eftersom jag snart ska gå upp och infinna mig på universitetet är det ingen bra idé. Tänkte skriva den när jag kommer hem igen, om jag inte somnar då... den måste i vilket fall som helst så fort som möjligt skrivas och lämnas in. Det är så hemskt att ligga efter...

Fick vid 00.30-tiden ett e-mail från sonens lärare där han bad så mycket om förlåtelse för att han inte dök upp på kvartsamtalet idag. Han hade glömt av det helt enkelt. Om jag inte hade begett mig dit hade jag varit färdigt med det här för ca 3 timmar sedan. Så mycket extra tid har allt tagit

Godnatt!

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: