söndag, april 13, 2008

En regnig söndag

Nu ska jag snart dra min sjusovande dotter ur sängen. Har försökt sedan klockan 12.00 idag, men nu är det dags. Min son var uppe tidigt imorse och har ätit en bastant grötfrukost framför datorn medan han spelade på Tibia. Han gör det fortfarande, spelar alltså... Det är synd om min man. Han gick upp tidigt imorse och åkte ut till bilen igen. Det är regnigt ute och ca 3 grader, inget uteväder precis.

Jag själv har druckit kardemummate, gått igenom Aftonbladet, Expressen, DN, SVD, GP och UNT på internet. Efter det kollade jag e-mailen och nu skriver jag här. Ska snart sätta på en diskmaskin och läsa en massa tysk språkvetenskap och om jag hinner, skriva på min uppsats. Man har i alla fall inte några fritidsproblem

(hämtat från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: