fredag, april 25, 2008

Hårklippning, kinesiskt och film!

Min man, sonen och jag har precis kommit hem från stan. Efter att jag, dottern och sonen klippt oss (750:- för oss tre, så hutlöst dyrt!), kom min man också dit. Min man tänkte inte åka ut till våran bil efter jobbet och laga den, han tänkte tillbringa kvällen med oss

Vi gick och åt Sushi- och kinesiskbuffet. Det var så länge sedan vi var ute och åt som familj, det var jätte-kul. För mig och min man var det första gången vi åt Sushi och det var ingen hit direkt. Dottern gillar inte fisk, men sonen verkar tycka en hel del om det. Han har ju också gjort Sushi och ätit hemma hos en kompis för något tag sedan. Däremot älskar vi kinesisk och asiatisk mat. Mums!

Efter maten stack dottern till några kompisar och hon ska snart vara hemma. Vi andra gjorde en mellanlandning i en videoaffär och hyrde "Star Wars III" (Barnen har sett den, men inte jag och min man), "Pirates of the Caribbean vid världens ände" (Bara sonen har sett den) och Jet Li´s "Fearless" (Ingen har sett den än). Nu ska här ses på film

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: