måndag, april 28, 2008

Ändrad design

Nog för att jag gillar gult väldigt mycket, men till slut fick jag nog. Nu har jag ändrat designen på min sida och vi får se hur det fungerar...

Min man kommer snart hem. Han har hunnit med att både jobba på sitt jobb och på bilen. Tyvärr står ingen mat på bordet just nu, men tiden bara rusade iväg idag. Det känns som om jag inte fått något gjort än. Det finns fortfarande en massa tyska som både ska läsas och skrivas.

För ett tag sedan frågade min son mig samma fråga som han ställer varje dag. "Vad blir det för mat?". Ja, det kan man ju fråga sig... antagligen pasta med köttfärssås. Det är bäst att jag rusar iväg och börjar med det, vi är riktigt hungriga här! (Det är lite svårt att ta sig från datorn, trots allt.)

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: