måndag, april 14, 2008

Tja

Alla sätt är bra, utom de tråkiga. (Voltaire)

Konsten att tråka ut är att berätta allt. (Voltaire)

Igår kväll åt vi dotterns underbara piroger och alla var överens om att hon gärna får göra dem igen inom en nära framtid...

Idag är det fantastiskt väder och jag bör gå ut i det. Kanske jag gör det om jag hinner...

Ikväll ska vi till dotterns skola. Idag ska jag plugga tyska. Imorgon ska jag och sonen till läkare. Om jag hinner, ska jag också till universitetet.

Dessutom behöver här tvättas och diskas och städas igen...

Och sist men inte minst:

En meter är - som väl alla vet - lika med längden av 1 650 763,73 våglängder i vakuum av strålningen från krypton -86 vid övergång mellan nivån 2p10 och nivån 5d5.

(hämtat från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: