måndag, april 21, 2008

En stilla måndagskväll

Har äntligen varit i väg till banken. Nu kan ungarna använda sina kort bäst de vill själva och man kan bara hoppas på att de inte tar ut alla sina pengar på en gång. Sonen är väldigt ekonomisk, så där kommer det att gå bra, men med dottern får vi se hur det går...

Det konto som angivits på försäkringskassans brev till mig stämde inte alls. Jag måste ringa i morgon till den andra banken och höra med dem. Nu hoppas jag verkligen att ingen annan står där med mina pengar, det vore ju fruktansvärt!

Min man är just nu ute och lagar dotterns cykel. Är det inte bilen, så är det en massa cyklar.

I morgon har min son innebandyturnering i skolan. Han fick i affären välja ut vad han skulle ha med sig som matsäck. Vi har gjort så sedan barnen var små och det har varit väldigt bra.

Min dotter har en viss förkärlek för krossade tomater på burk. Hon har precis ätit upp en burk just nu, bara så... när hon var liten åt hon ofta rå spaghetti, man kunde höra henne gå och knapra på det

Nu ska jag hålla på med lite mera tyska...

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: