torsdag, februari 05, 2009

Värsta attacken på länge...

(Foto av Fru Pusselbit)

Dottern såg på Valkyria på bion i går och hon tyckte att den var riktigt bra. Jag själv får väl vänta tills den kommer ut på dvd! ;)

Det senaste dygnets migrän har varit den värsta attacken på länge och ute har det varit lite snöyra, men just nu är det uppehåll och mulet. Har druckit lite glöggte och det är först nu jag vågar äta lite frukost... har mått så illa innan. Sitter också med hörselsuddar och har släckt så många lampor som möjligt, min man vill ha några tända... ;)

Jag kommer att fortsätta dagen med att ta det mycket lugnt. Hoppas att ni andra får en härlig torsdag!

21 kommentarer:

Batteris/Beatrice sa...

Gud vad stark du är som rokar vara så optimistisk även under ett migränanfall. (Jag hade migrän som mindre så jag vet hur det är, väen om det nog inte var lika illa)

Anonym sa...

Hej...
Usch då...migrän är inte kul! :(

Själv har jag bara lite molvärk i magen...och lite huvudvärk...sömnbrist!

Hoppas mr migrän ger sig av snart!

Kramar!

Anonym sa...

Hoppas att du mår mycket bättre nu!!!

Anonym sa...

Din stackare hoppas du mår bättre nu
Kram

Anonym sa...

Usch vad jobbigt!
Hoppas att du mår bättre nu!

Anonym sa...

Jag tycker synd om dig. Jag ska tänka på dig och hoppas på att det går över. Vi ses bloggkompis:-)

Anonym sa...

Hoppas du känner dig bättre nu.

Anonym sa...

Inget vidare med migrän! Själv har jag en envis hosta som också är jobbig. Fin bild. kram

Anonym sa...

Fy för migrän =(
Jag går och får akupunktur för det och det har hjälpt mig.

Anonym sa...

Jo tack, dagen har varit bra. Den har ändå sugit musten ur mig, så jag ska gå till sängs tidigt. God natt!

Anonym sa...

Stackars dig som har sådan migrän de är ju inte alls trevligt.Jag önskar så att de skulle hända något för dig så att din migrän upphör.
Kramar från Lillian

Anonym sa...

Kära Fru Pusselbit! Du måste vara aktsam om dig själv och din hälsa. Hoppas migränanfallet är borta. Lider med dig! Önskar dig en fin fredag med en kram.

Anonym sa...

Ånej, jag hade hoppats att du inte hade migrän, att det hade gett med sig, hoppas att du är bra i morgon igen...

Anonym sa...

Jag hoppas att du får vila ut i helgen. Du har förresten en utmaning att hämta hos mig.
Krya på dig!

Anonym sa...

God morgon i stugan! Hoppas migränen har flygit sin kos under natten och att du får en fin dag :)

Anonym sa...

Usch hoppas du mår bättre snart! Migrän är inte roligt!

Anonym sa...

Hej gumman
Har du provat de svindyra migräntabletterna på apoteket? Min spänningshuvudvärk gick över då massören hittade knutor som orsakde enorm huvudvärk, med tunnelseende, sick-sack-synfält osv

Varma kramar till dig från wme

oumberligating sa...

Hoppas verkligen att det är bättre med dig idag, fredag. Migränanfall verkar vara en av de värsta smärtattackerna som man kan drabbas av ser då på alla mail som jag får till jernsaxen@live.se mailadressen till www.jernsaxen.blogspot.com
Ta hand om dig själv och de dina och ha det så bra som det någonsin går i helgen. Hörs och ses mvh från Peter!
Din smärtkompis "Lilla Frun Alias Pockethexan" hälsar också!

Anonym sa...

åh, jag vill oxo se valkyria, hört från många att den ska vara riktigt bra :)

Anonym sa...

Migrän och tandvärk är de absolut värsta smärtorna som finns :O

Anonym sa...

Kramen!

*viskar så det inte ska göra ont i huvudet på dig*

Migrän suger åsnesvans :-(
En av mitt livs större välsignelser är att jag blev av med migränen när jag gick med Sonen! Från anfall varje vecka och fler kring mens - inget, nada, poof!
Jag kan få lätt migrän av MSG, det är det enda och det äter jag ju ALDRIG!