tisdag, februari 10, 2009

Trött!

(Foto av Fru Pusselbit)

Idag är det ca 4 minusgrader och mulet utomhus... brrr.

Jag själv har sovit bra, men skulle väldigt gärna vilja gå och lägga mig igen och sova till i morgon. Är så fruktansvärt trött, frusen och snuvig. Huvudvärken verkar i alla fall vara borta...

Är inne på min andra frukost och ljusen brinner bredvid mig. Jag hoppas att ni alla mår bra, men jag tror faktiskt att jag ska ta det väldigt lugnt. När man håller på att somna över tangentbordet är det nog dags att göra det! ;)

Ha en fortsatt trevlig tisdag! =)

17 kommentarer:

Anonym sa...

låter som om du ska ta det lugnt idag och bara bry dig om dig själv!! =)

Anonym sa...

Du gör rätt i att ta det lilla lugna idag och hoppas huvudvärken förblir borta
Kram

Anonym sa...

Tack för grattiset! Japp, jag fyllde åt i söndags. :-)

Att slippa ha huvudvärk är iallafall skönt! Får hoppas att de andra sjuksymptomen ger med sej de också!

Trevlig kväll! :-)

Anonym sa...

Ok, det har då inte hänt mig.Inget bra de..kram..

Anonym sa...

Det förstår jag :-)
Vi hade en släng av nåt innan jul men jag tror det var magsjuka :P
Ha en bra kväll .-)

Anonym sa...

så du är inte piggare idag, krya på dig fort nu

Anonym sa...

Du får ta en liten tupplur senare på dagen, det brukar göra gott! Och tack för tipset på var jag kan hitta rooiboste (fick jag det rätt nu??) Ska ta o kolla in Target.

Lallis - liv och leverne sa...

Krya på dig vännen! Mycket och helt.
Kram Llalis

Anonym sa...

Hej Fru Pusselbit! Tack för dina fina kommentarer. Du får gärna spara mig på bloglovin´. Jag tänkte följa din blogg där också. Jag tycker om sidan och dina bilder. Jag ska hämta mitt objektiv nu.
Ha en bra kväll.
Kram

Anonym sa...

Trevlig tisdag på dig också!

Anonym sa...

Det skulle varit skönt att få krypigt ner i sängen i morse igen,efter en natts hosta. Men så blev det inte. Vacker bild.

Anonym sa...

Vilken bra sidorubrik - Det är alltid för tidigt att ge upp.
(Plutarkos, ca 50-120 e.Kr.)

Krya på dig, själv håller min förkylning på att släppa efter 2 veckor, pest och pina har deat varit.

Vi hörs, sköt om dig!!!

Anonym sa...

Skönt om du har kunnat ta det lite lugt i dag.

Batteris/Beatrice sa...

Hahaha "what about second breakfast"? (sagan om ringen)

Jag mår bra, hoppas att du inte somnat på någon olämplig plats! :P

Anonym sa...

Trist att din förkylning inte vill ge med sig. Hoppas du är lite bättre ikväll!
Ja jag vill också vara anonym, men vet att det finns folk i min närhet som läser.
Krya på dig!

Anonym sa...

Det måste vara det där tillståndet som gullan kallar ursinnigt trött. Hoppas att det snart går över.
Sol och sömn åt ditt håll, Fru P, fast kanske i omvänd ordning. :)

Anonym sa...

God morgon i stugan! Är nog lika bra att lägga huvudet på kudden, du får krya på dig :)