onsdag, februari 04, 2009

Lite snurrigt och segt!

(Foto av Fru Pusselbit)

Maken håller på med kycklingen som vi ska äta i kväll och sonen tar en kaviarmacka som mellanmål i väntan på att middagen ska bli färdig. Dotter Pusselbit kommer hem sent i kväll, då hon ska träffa några kompisar och sedan gå på bio med dem.

Jag har inte sovit så bra de sista nätterna och det känns verkligen i kroppen just nu. Jag är rejält seg... dessutom misstänker jag att det kan vara ett migränanfall på gång, för det verkar vara ett riktigt lågtryck just nu. Det är inte alls kul!
Därför har det inte blivit så mycket gjort idag, det har snurrat lite för mycket! ;)

Jag ska ta det lite lugnt i kväll och önskar er alla en underbart härlig onsdagskväll! =)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här, tror att det är migrändags snart. Trött o. hängig...

Anonym sa...

Jag hade nog med blivit trött om jag läst om mig men som tur är så går det mesta av bara farten :-))
Hoppas du haft en bra dag!

Anonym sa...

Hoppas du slipper migränanfall!

Anonym sa...

Just nu går jag på alvedon. Blev op idag igen. Kram från Sita

Anonym sa...

igen???

Anonym sa...

Nej, inte migrän!!!=(
Mota bort den!
Jag är också så glad över att ha träffat på dig!=)Tack för de fina orden, jag blev jätteglad!
Erika

Allt möjligt och omöjligt sa...

Tack för uppmuntran! Hoppas du slipper värsta attacken. Ha en skön kväll du med. Kram Eva

Anonym sa...

Ha en underbar kväll själv UTAN huvudvärk! Ta det vackert., om det nu hjälper! Kram

Anonym sa...

Hoppas migränen gick vilse...

Anonym sa...

hoppas du sover gott inatt!!

Anonym sa...

ja nu verkar det som om vädret tänker ändra på sig igen, här har det nu börjat snöa, värker som attan i kroppen.. hoppas du slipper få migrän och att du får sova ordenligt inatt :)

Anonym sa...

Hoppas att du får sova gott inatt och att migränen håller sej borta.
kram

Anonym sa...

Håller tummarna för att du slipper migränen.

Anonym sa...

Jag hörde igår att magnetisp skulle vara bra mot migrän.

Anonym sa...

åh, hoppas du slapp migränen!