lördag, februari 14, 2009

Bloggsnällis och frukostbricka

Jag har fått en "Bloggsnällisaward" ifrån Eva-Marie i bloggen Livet mellan två evigheter. Jag blev väldigt, väldigt glad över det! Hon är en av de bloggvänner som jag haft allra längst!

Fru Pusselbit

Motiveringen lyder: för en väldigt mysig vardagsblogg med varierat innehåll, för att du är så omtänksam om familjen och håller hårt på er anonymitet och för alla fina kommentarer jag fått under lång tid. Du känns som en god vän!

Sedan fick jag för länge sedan (18 januari) en mycket uppskattad frukostbricka ifrån Myntdrottning i bloggen Bloggerinan. Hon är också en av mina allra äldsta bloggvänner och det var så roligt att hon uppmärksammade mig! =)

"Nu är det dags för kaffebrickan och idag ger jag den till Fru Pusselbit

för hennes alltid positiva tänkande/skrivande. Hennes namn, Fru Pusselbit, kommer av att det är ett himla "pusslande" hemma, att få allt att fungera, och vem har det inte så. Men hon gör ett extra "arbete" med sin familj och trots att det är mycket emellanåt så är hon glad och ser allt från den ljusa sidan, det kunde ha varit värre... Och för det får du min kaffebricka idag, Fru Pusselbit!"

(Jag har fått flera awards, som jag ännu inte tagit upp här. Ni ska veta att jag blivit väldigt glad för allihopa, men att jag inte orkat ta tag i det förrän nu...)

11 kommentarer:

Bloggullet sa...

Grattis till awarderna, sånt blir man glad för.
Ha en trevlig lördag och alla hjärtans dag.
Kramar

Anonym sa...

Grattis till båda. Ha en bra dag. Kramar från Sita

Anonym sa...

Jag önskar Familj Pusselbit en underbar Alla Hjärtans Dag! Hoppas solen skiner över er både bildligt och verkligt! Kram

Anonym sa...

Grattis, de var du värda =) Ha en fin alla hjärtansdag! Kram

Anonym sa...

Jag tittar in och lämnar en kram på denna dag då alla hjärtan sprids och passar på att önska dig en trevlig helg.

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis vännen!:)
Och ha en härlig Alla hjärtans dag idag.
Kram Lallis

Anonym sa...

God morgon i stugan! Grattis, det var du värd :) Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Jag vill önska dig en härlig alla hjärtans dag !

Kramar från mig :-)

Anonym sa...

Så roligt att se att frukosten var uppskattad! Ibland blir det så där, att man har mycket runt sig, jag vet det! Så tänk inte mer på det :) Kram på dig!

Anonym sa...

Roligt att du uppskattde min utmärkelse! KRAMAR

Mindi sa...

Grattis grattis. :)
Det är du värd. :)

Stor kram
M I N D I