söndag, februari 08, 2009

Förkylt!?!

(Ljus i min systers buske utomhus, kvällsfoto av Fru Pusselbit)

Då har vi ätit pasta med köttbullar i tomatsås, mums! =)

Dottern har hunnit vara på karaten och lever fortfarande. Sonen har faktiskt räknat lite matte, men sitter nu framför datorn och spelar go.

Jag själv har börjat bli förkyld och tagit in två alvedon. Vi får se hur det går... är rätt så trött och snuvig.
Har tagit hand om en hel del tvätt (den där tvätthögen verkar aldrig minska), druckit en massa rooiboste med apelsin och kaktus, hunnit prata med min kära mormor och njutit av tända ljus. Försöker också komma igenom alla 268 inlägg på bloglovin...

Klockan 20.00 börjar "Bones" på kanal 3, en av mina favoritserier. Jag önskar er alla en fortsatt trevlig söndagskväll! =)

8 kommentarer:

Anonym sa...

då får vi hoppas att det inte bryter ut utan att du klarar dig

Anonym sa...

Hoppas att din förkylning bara är på tillfälligt besök och försvinner snart.
Du tar så fina bilder :-)
Ha en skön kväll trots snuvan!
Kramis

Anonym sa...

Men usch då.. ja är det inte så att alla i familjen har varit förkylda utom du ? För då är dte inte alls konstigt att det biter sig på dig nu, hoppas att det blir en lindrig förkylning *kram*

Anonym sa...

Ibland tror jag att tvätthögen växer ju mer man försöker få bort den.
Krya på dig!

Anonym sa...

Go morron! Jag STÖP i soffan igår kväll, såg ingen tv, ingenting på hela kvällen. Det är skönt att somna av ren utmattning :)
Hoppas att din förkylning snart blir bättre.
Förresten, jag nös två gånger när jag började skriva min kommentar :) Är det det som kallas att "sympatisera"? haha!

Anonym sa...

God morgon! Hoppas du slipper förkylningen. Hosta är inget kul jag vet efter mer än en vecka, En härlig bild med så mycket ljus på buskarna. snyggt.

Anonym sa...

God morgon i stugan! Var och varannan blir förkylda nu, vi har haft tur å sluppit detta ännu, fast hela min familj som vi har träffat medans dom varit förkylda hostat och febrat konstig nog klarat oss?? Hoppas det går över för dig snabbt. Ha en bra dag :)

Anonym sa...

tjena!
önskar krya på dig...