måndag, februari 23, 2009

God natt och en skyddsängel!!

(Foto av Fru Pusselbit som längtar efter sommaren!)

Dotter Pusselbit lade sig mycket tidigt ikväll, så hon måste ha varit riktigt trött. Undrar när hon somnade under natten som gick...

Migränen är som starkast just nu och det känns, trots tabletter. Jag fryser som en galning och ingenting kan värma mig! Trots tjocka strumpor+raggsockor+filt känns tårna som isbitar...

Nu ska jag sluta klaga och försöka sova istället, så jag önskar er alla en riktigt god natt och hoppas att ni sover så sött!! =)

En skyddsängel som jag fått ifrån Tussegumman! =)

11 kommentarer:

Anonym sa...

den där bilden känner jag igen från barndomen. Den är fin.
Sov gott.

Anonym sa...

Hoppas det blir bättre i morgon!! En fråga, tycker du det är bättre på blogger än på metrobloggen?? Funderar på att byta...

Anonym sa...

Godmorgon i stugan. Jag hoppas verkligen att migränen har släppt. Tabletter är ju inget vidare att käka för mycket av, hittar inte läkaren något som kan vara orsak till migränen. Har du varit på Sahlgrenska och hört? Sköt om dig!!!

Anonym sa...

Vad fin.
Stackare. Hoppas det ger sig snabbt. Kram.

Anonym sa...

Fy för migrän! Hoppas du piggnar till snart!

Vilken jättefin skyddängel! ^^

Anonym sa...

Jag hoppas Du fick sova i natt... Det är så himla jobbigt att vara vaken ... nattetid,, tankarna som man inte vill tänka smyger sej på ... tycker jag .. kram, Elle

Mindi sa...

Åh migrän är ett he-te. :(
Hoppas det blir bättre snart!!!

I går hade vi en skyddsängel här hemma.... Vår tvättmaskin har brakat ihop men i går av någon anledning så startade den upp av sig själv (!) och fyllde heeeela trumman med vatten och sen började det att lukta så där bränt som den gjorde då den sa tack och adjö tidigare. Som tur var upptäckte vi detta i går för vem vet vad som hade hänt om vi hade gått och lagt oss. :(

Stor kram
M I N D I

Anonym sa...

Hoppas du lyckadet somna till slut och att migränen har givit sig av idag... Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Åh! En sån vacker bild. Har tittat på den en stund och bara njutit! Värre är det ju med ditt förbaskade huvud som låter Herr Migrän ta över ibland! Kram

Anonym sa...

åh måtte migränen ge sej snart :( kram

Anonym sa...

Den bilden är så vacker!!!
Hoppas migränen har gått över och att den stannar borta ett tag nu!!!