söndag, februari 15, 2009

High Life

(Foto av Fru Pusselbit)

Här blev det high life i går och roligt hade vi. Maken gjorde en kladdkaka (tredubbelsats) som vi åt glass till... Och min systers alla fyra barn passade på att bada i vårt badkar, de har bara en dusch hemma hos sig just nu. ;)

Vi lyckades få ihop sängplatser efter mycket om och men, vilken tur att vi också har många filtar... i morse gjorde jag 16 portioner havregrynsgröt och allt åts upp. Vid 11.30-tiden åkte de iväg mot västkusten, där de bor!

Här är det ca 2 minusgrader och mulet, solen är försvunnen och det är inte roligt... Jag har precis tagit hand om disken (det blev en del...) och ska snart ta hand om alla påsar äpplen vi köpt hem för 5 kr./kg. Jag ska dela upp allt och frysa in det. Ska också så smått börja på middagen, idag blir det vår chilisoppa. Maken ska kolla bilen... och dottern ska vara på karateträningen vid 15.30.

Dessutom bör jag också sätta igång med ett brödbak... det kommer inte bli så mycket tid vid datorn idag.

Jag önskar er alla en underbar och härlig söndag! =)

12 kommentarer:

Anonym sa...

du ménar high on life ;o)

Anonym sa...

Det var en hel del gröt som gick åt. Kram från Sita

Anonym sa...

hur skulle du hinna sitta här också. Jag bara undrar.

Anonym sa...

vad gott med kladdkaka....

Anonym sa...

Hos dig var det verkligen fullt upp :-)

Anonym sa...

Oj oj, fullt ös! Vad mysigt med storbesök och det är ju lite charmen att få till sängplatser! =) Kramar

Anonym sa...

Det var roligt att få träffa er en liten kort stund och att ni stod ut med oss alla över en natt.

Kram Systra di!

Anonym sa...

Hoppas din valentinehelg var alldeles underbar!!

många kramar från wme

Anonym sa...

Ni har haft både jobb och trevligt i helgen :) samma här, hihi var lite ledsamt att gossarna måste hem, men dom har ju jobb att sköta...

Anonym sa...

Härligt med stora familjer!!! Ha en bra vecka...

Anonym sa...

Fin bild igen!Oj så du grejar!Mums,gillar både kladdkaka och gröt.Här är kallt...brrr..ännu.Nu är jag tbx hemma iaf,ha en fin dag/Bitte

Anonym sa...

låter som en härlig sönda :)