söndag, februari 22, 2009

God natt!

(Kvällsfoto av Fru Pusselbit)
Jag och maken har varit och månadshandlat och det är nu rätt så fullt i frys, kyl och skafferi. Det känns oerhört skönt, men det tyckte nog varken kassörskan eller de som stod bakom oss i kön... ;)

I morgon ska jag och dottern vara hos käkkirurgen klockan 8.30, men jag såg fel när det gäller dotterns utvecklingssamtal. Det var inte den 23 februari, utan den 23 mars istället och det känns lite bättre!

För att klara dagen var jag tvungen att ta in mina migräntabletter och det var lite tufft ett tag med allt, men det gick! Nu känner jag mig oerhört trött och ska snart lägga mig och önskar er alla en riktigt god natt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

God natt...jag har städat hos svärfar hela helgen så jag är rätt slut också!

Anonym sa...

fin blogg :)

Http://sandraaz.se
Http://sandraaz.se
Http://sandraaz.se
Http://sandraaz.se

Anonym sa...

Neeej, Fru P - är det migrändags igen, din stackare?
Jag har nu "hittat migrän" hos Fingerfärdig, Tacka Sladder och dig och då har jag ändå inte besökt mer än ett litet antal bloggar till. Det måste vara något med vädret...eller?
Hoppas att det går över snabbt i alla fall.

Månadshandla? Ojojoj - vi tycker att vi har tomt i skåpen när vi veckohandlar. Ni är bra på att planera med andra ord. :-)

Anonym sa...

Det är i sånna tillfällen man önskar att man var självscanningskund och INTE får kontroll! =) Underlättar kön iaf.. =P

Anonym sa...

Inte migrän nu igen!!! Stackars dig!
Man kanske skulle månadshandla i stället? Handla är bland det tråkigaste jag vet. Själva så handlar vi en gång i veckan, och det känns för ofta...

Anonym sa...

Hoppas att du vaknar idag utan migrän! Det är skönt när man har månadshandlat även om det kanske inte är det roligaste man kan göra :)