måndag, februari 09, 2009

Spännande värre... ;)

(Foto av Fru Pusselbit)

Hittills har denna dag varit "spännande värre"! ;)

Jag har tvättat en tvätt, hållit på lite med disken och sedan suttit framför datorn med hett lapsang souchong te (rökt te) och påpälsad från huvud till tår. Fryser rejält, har huvudvärk, är snuvig och i morse när min kära svägerska ringde, var jag lite hes. Hoppas att det här snabbt går över, för jag har lite att göra den här veckan...

Fast utanför fönstret har det varit ett underbart vackert och soligt väder. Det har hållit humöret på topp och det är väl det viktigaste!!

Nu ska jag fortsätta att försöka att ta mig igenom bloglovin och önskar er alla en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll! =)

16 kommentarer:

Anonym sa...

det var inte så roligt, se till att du kryar på dig fort nu

Anonym sa...

Hoppas du kryar på dig. Själv har jag inte gjort någonting idag men ska snart sätta igång och städa
Kram

Anonym sa...

Här är det krassligt med!!
Fast jag har tagit mig igenom denna jobbdag nu:)
Hoppas du blir bättre snart!!
Ha en fin kväll, kram lena.

Anonym sa...

Du fryser inne? Det låter INTE kul. Fy, hoppas du inte åker på nåt elände! Krya på dig! Kram

Anonym sa...

krya på dig.
Hoppas kvällen blir bra.

Anonym sa...

Krya på dig!! Själv fryser jag en massa så jag skall ta och lägga mig under täcket i soffan ganska omgående ;) *kram*

Anonym sa...

Vi har också fått se solen en stund idag, men sen började det å snöa igen.. hoppas det går över fort för dig... krya på sig :)

Anonym sa...

Det teet har jag inte testat,gott?Du får krya på dig och försöka ha en så bra kväll som det går.Fin bild igen/Bitte

Anonym sa...

Ja visst är killen söt,ska bli kul att ställa ut honom också sen.

Anonym sa...

Tack så hjärtligt för alla dina kommentarer. Krya på dig.

Anonym sa...

Ja, det låter som en riktigt actionfylld dag ;)

Krya på dig!

Anonym sa...

Kläderna man inte får på sig kan man alltid göra kuddar av! *syr för fulla muggar*

Anonym sa...

Hoppas du har blivit varm nu!

Anonym sa...

Hej vännen
Jag håller tummarna för att du inte har en influensa på gång för sådant strunt är inte roligt.
Kramar till dig

Anonym sa...

Krya på dej! Hoppas du blir frisk snart! :)

Anonym sa...

Usch det är så mång som är sjuka nu.
Även vi har sjukstuga hemma.
Krya på dig.