torsdag, februari 19, 2009

Bokläsning och ekonomi

(Foto av Fru Pusselbit)
Jag har inte kommit åt en dator så mycket idag, sonen har passat på att sitta vid den bärbara då det är en dator han kan vara ute och spela WoW på.

Jag har gått igenom den trevliga ekonomin och läst ut en bok idag. Det var ett tag sedan jag läste, har inte haft en sådan lust att göra det... men idag gick det bra. Sedan såg jag, dotter Pusselbit och son Pusselbit på den inspelade Navy CIS och sedan på en gammal inspelad Xmen 1 på VHS...

Och snart ska vi lägga oss... så jag önskar er en riktigt god natt! =)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig det samma.

Anonym sa...

Jag brukar lyssna på ljudband, det tycker jag är bra. Den sista boken var Skumtimmen som var spännande ända in i slutet. Jepp, så var det en ny dag och här har det snöat - det ville inte jag. Ha det bra hela dagen!

Anonym sa...

Godmorgon!
Hoppas att du mår bra denna dag.
Vad skönt med lite bloggpaus även om det var ofrivilligt.
Jag har inte hunnit blogga pga av att pojken var sjuk.
Denna morgon vaknade jag tidigt och försöker läsa igen och kommentera.
Ha det så bra i dag kram.

Anonym sa...

Hoppas att du sov gott!

Anonym sa...

Ha en bra dag, här snöar det igen och nu tycker jag att det kan få räcka med snö här

Anonym sa...

God morgon i stugan! Jag är en periodare på att läsa, när jag väl sätter mig vill jag läsa hela boken direkt om den är bra, hihi... Ha en bra fredag :)