tisdag, februari 03, 2009

Tisdagskväll

(Foto av Fru Pusselbit)

Sitter här och njuter av lite musik från You Tube. Det är så sällan jag lyssnar på musik, men när jag gör det blir jag oftast så glad! =)

Maken har börjat samla ihop alla datordelar vi haft i vardagsrummet och det känns underbart skönt för mig, för det är så trist att behöva hoppa över alla sakerna och jag hoppas på att få det städat och fint så snart som möjligt.

Nu finns också receptet på Pusselbitarnas grönsakschilisoppa inlagd på min receptblogg, om ni är intresserade av det.

"Den första handskakningen i livet är den största - spädbarnets grepp om en förälders finger"
M.B.

Ha en så härligt underbar kväll! =)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Då ska jag gå in på receptbloggen1

Anonym sa...

Jag får också sådana perioder när jag lyssnar på massa musik :) valet brukar bero på hur jag känner mig :)

Anonym sa...

Nu har jag äntligen slagit ner bakdelen efter dagens jobb!
hoppas du haft en bra dag :-)

Anonym sa...

Hejsan! Du har visst snö kvar. Tack för din kommentar. Den senaste headern är på plats nu samt en ekorre med en mjuk svans till omgångens tisdagstema:-) Vi ses!

Anonym sa...

Oh, på tal om det citatet: Barns första grepp är ju stadigt och fast, det säger en del om hur en handhälsning "ska vara"!! Det finns alldeles för många döda fiskar att hälsa på! Kramar

Anonym sa...

Det receptet låter väldigt smarrigt ;) *kram*

Anonym sa...

Då får du lyssna lite mer på Youtube. Inte för att du låter lessen i dina inlägg, men att bli glad kan man ju aldrig få en överdos av, eller hur?

Anonym sa...

ja visst kan musik göra en glad :) ha en fin dag :)