fredag, maj 30, 2008

Svårt att sova

Vaknade och kunde inte sova. Tänkte att det kunde vara bra att gå upp lite grand och skingra en massa tankar som snurrar omkring i huvudet. Det är inga jobbiga tankar, de är bara så många. Jag kanske försöker få ordning på dem i sömnen, för det är trots allt mycket att göra i sommar...

Det verkar bli ännu en solig, varm och molnfri dag och jag klagar inte Redan nu är det ca 11 grader varmt ute och jag ser fram emot min picknick under dagen med min chilenska väninna. Köpte ingredienserna till maten igår kväll. Hittade Dr. Pepper på Coop Forum av alla ställen. Nu behöver jag inte åka till USA för att få dricka det Ja, nu kanske ni förstår hur mycket jag gillar den drycken...

Undrar vilket språk som det här regnskogsfolket pratar?

Nytt regnskogsfolk fotat första gången (metro.se)

Undrar om det är något språk vi redan känner till, eller om det är ännu ett nytt språk? Sådant tycker jag är så fascinerande...

Vad sägs om ett morgondopp?


(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: