torsdag, maj 22, 2008

Nu flyger vi snart...

Nu aer klockan ca 21.30 och jag har packat i stort sett allt. Det aer dags att sova, for vi ska upp vid 04.00-tiden imorgon och klockan 05.00 aker vi till flygplatsen. Hoppas att allt fungerar bra nu, att det inte blir ovaeder eller forseningar eller problem med bagage ...

Vi har kramat om alla och barnen extra mycket. De tycker att vi ska komma igen om nagon manad, for de kommer att sakna oss sa mycket. Vi kommer att sakna alla haer ocksa...

Jag pratade med min man forut idag. Pappa har inte ringt honom annu och sagt att han kommer upp torsdag kvaell, men min man raeknade ut det och till pappa sa jag att det aer baest att han kommer vid 18.00-tiden, for da aer nagon av barnen eller min man hemma. Min pappa aer mycket tystlaten och det aer ocksa min man. Det aer tur att mamma och jag aer lite mer pratglada och ordnar upp saker och ting, annars vet man inte vad som kan haenda

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: