måndag, maj 05, 2008

Mobilen fungerar!

Jag vill tacka alla som skrivit kommentarer. Det har hjalpt. Min syster har ocksa laest igenom dem och tackar sa mycket. Hon kommer snart att skriva ett inlaegg pa sin blogg, daer ni kan laesa lite mera om allt. Nu kommer jag bara skriva om vad vi gor haer och det aer vael inte sa lite heller...

Just nu har alla akt till flygplatsen for att vinka av min svagers syster som aker hem idag. Jag aer kvar haer hemma och tar det lite lugnt. Vaknade med hemsk migraen, men tog in tabletter. Det hjaelper i alla fall mot huvudvaerken, men jag har lite dalig balans och aer raett sa yr

Det aer fantastiskt vaeder ute och det aer varmt och skont. Igar var det ca 23 grader i skuggan, idag blir det nog varmare, kanske uppat 30 grader. Det gor inget, jag aelskar vaerme

Igar kom en fran min systers forsamling med en lada underbart goda hembakade stora muffins. De var av choklad med jordnotsmor laengst upp och som topping en massa krossade non stop. Om jag inte aktar mig noga, kommer jag att ga upp i vikt och rulla hem pga all den goda maten som finns haer

Det har visat sig att min mobiltelefon faktiskt fungerar haer. Igar fick jag ett sms av en kusin och jag skickade ett sms till min man ca kl. 05.00 Oklahomatid. (Jag var aenda vaken da). Min man kommer inte att behova vara orolig, jag ska inte ringa (det aer alldeles for dyrt) och jag ska inte skicka alltfor mycket sms heller... men det aer aenda kul att det fungerar.

Igar lagade min andra systers man hennes bil sa att hon kunde ta sig till sitt jobb idag. Overallt har man problem med bilar. Min forsta systers mans bil aer ocksa trasig och haller pa att forsoka fa ordning pa den. Det kan ju vara kul for herr Pusselbit att veta att fler ligger under sina bilar och inte bara han...

We are all dependant on one another, every soul of us on Earth. (George Bernard Shaw)

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: