onsdag, maj 21, 2008

Lite resfeber

Nu borjar jag fa lite resfeber. Ska alldeles snart ga igenom min packning och forsoka fa ned allt pa ett bra saett. Ute aer det mulet, men inget regn. Mamma har pratat med pappa och jag funderar pa att forsoka fa tag pa min man. Taenk, i overmorgon traeffar jag min familj igen!

Jag och mamma ska snart ga over till min andra syster. Bara barnen och deras hund aer hemma just nu. Vi maste passa pa att ra om dem ordentligt innan vi far hem. Den 12-ariga dottern aelskar att skriva, sa jag har laest igenom lite vad hon skrivit och det var riktigt bra! Deras mellanson (9 ar) har pratat om att han vill laera sig att spela saeckpipa och kommit pa att nagra ovar pa saeckpipespelning i en kyrka i naerheten en dag i veckan. Vi far vael se hur det gar med det Deras yngste son (4 ar) aelskar att rita och att sjunga och han aer ett riktigt charmtroll!

Klockan aer nu ca 12.00 och ska jag hinna med packningen innan vi ska ga ivaeg, aer det baest att jag borjar nu...

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: