fredag, maj 30, 2008

I väntans tider

Väntar just nu på att få komma in i badrummet och få tvätta av min krigsmålning och sätta på mig min dyra nattkräm mot rynkor. Min man har förskansat sig där inne, antagligen med en bildelskatalog eller något liknande... Sonen har visligen dragit sig tillbaka till sitt rum, men det är osäkert om sömnen har infunnit sig för honom. Han har en viss tendens till att kunna ligga vaken ett tag och tänka igenom det som hänt under dagen.

Är lite nervös inför morgondagen. Jag har aldrig stått med ett bord utomhus och försökt sälja egna kläder för att få in pengar. Vi får väl se hur det blir... när jag skrivit så mycket om det här på bloggen, måste jag ju också försöka genomföra det...

Här kommer några finurliga bilder som jag hittat


(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: