torsdag, maj 29, 2008

Oj, oj, oj vad sent det blev...

Tänk, vad tiden går snabbt! Hade inte tänkt att det skulle bli så sent, skulle bara ta det lite lugnt framför datorn och surfa runt och kolla på några saker. Det är så skönt när alla lagt sig att sitta uppe lite för sig själv.

Tidigt i morgon bitti kommer dottern att skjutsas till skolan av min man, innan han åker iväg på ett jobb till en annan stad. Det kommer att bli extra tidigt, hon kommer att få vänta ca 1 1/2 timma innan de åker iväg på skolresan, men alternativet är att försöka släpa på två väskor och åka buss i en halvtimma (med ett byte), eller gå i en timma till skolan. Cykla dit med väskorna är nog omöjligt. Hon verkar inte ha något emot att vänta och då är det lugnt för mig. Nu hoppas jag att hon får det riktigt roligt och att allt går bra!

Tja, innan jag går och lägger mig, ska jag lägga in bilder på mina favoritdjur

Sköldpaddan lever på Tulsa Zoo och katten heter Skuttan och finns hos en av mina systrar i Tulsa. Sedan har vi ju världens snällaste hund hos min andra syster i samma stad. Bilden på honom lägger jag upp när inte ögonen går i kors längre, gäsp!

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: