torsdag, maj 29, 2008

God kväll!

Min man tyckte inte att det var så farligt med trafiken i Stockholm, men han såg en massa poliser och vägspärrar. Dessutom såg han också poliseskorter till svarta limousiner som åkte oerhört snabbt mot Arlanda. De hade blåljusen på, så man kan ju undra om de var sena till något plan, eller om det här är vanligt vid celebra besök ...

Sonen kom hem vid 18.00-tiden. Det händer inte så ofta, så vi hann ringa honom på mobilen innan han kom hem. Det visade sig att han och några kompisar hade stannat kvar i skolan och spelat lite Tibia på internet tillsammans. Han verkade ha haft kul, men han sade inte så mycket om det. Jag fick nästan använda en tång för att få ur honom det vi nu vet. Han skulle bli en mycket bra spion eller något annat där man inte bör avslöja något hemligt

Vi (jag och min man) har precis varit och handlat. Vilken lyxkänsla det är att åka bil och handla och slippa gå hem med tunga kassar. Man kan handla lite mer åt gången och bli lite mera effektiv. Det går så oerhört mycket snabbare också. Jag har verkligen saknat det. Skönt att min man fick igenom bilen i besiktningen när jag var i USA...

Äter just nu mjölkchoklad med russin, nötter och mandlar. Ska snart sätta på vatten och dricka en mugg te och jag önskar er alla en god kväll!


(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: