måndag, maj 05, 2008

Min systers blogg

Nu har min lillasyster lagt in ett inlaegg pa sin blogg om allt som haent.

Naer min andra syster kommer hem fran sitt jobb, ska vi aka och handla. Det blev inget med det igar. De har ju sa mycket haer och det aer sa roligt att ga och titta. Jag har lovat min man att halla i pengarna...

Just nu pratar mor med far via skype. Det aer en vaeldigt bra uppfinning!

Idag pratade jag med min man och mina barn. Min man ska besiktiga bilen pa onsdag och vi hoppas att den gar igenom. Min son har tyskaprov i morgon och min dotter lyckades hoppa over 3 meter laengdhopp pa idrotten idag. Hon var mycket lycklig over detta.

Vi at god kyckling till lunch och drack Dr. Pepper. Dr. Pepper aer mycket godare aen Coca Cola, men mycket svar att fa tag pa i Sverige. Jag tog med mig tyskan hit, nu ska jag sitta lite med den.

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: