tisdag, maj 27, 2008

Magnoliaträd

År 2004 var jag och min man och hälsade på min syster Lydia med familj i Tulsa. Min syster Maria med familj bodde inte där då...

En dag gick jag, min man och en systerdotter till Tulsa zoo och då togs denna bild på ett stort magnoliaträd (min man och systerdotter finns med på bild)

Det är trädet med alla vita blommor på till vänster. Här kommer en bättre bild på en magnoliablomma;

Visst är det vackert och gott luktar de också! Min mamma älskar blommorna och var lite besviken över att de inte blommade nu när vi var där, men träden hade knoppar i alla fall.

Min son har stämt träff med några vid datorn, så jag måste flytta på mig. Det gör inget, ska ändå fortsätta med tvätten och disken... har i alla fall läst lite också under pauserna idag, en rolig bok, inte en kursbok

(från Pusselbitarna på metrobloggen)

Inga kommentarer: